Table of Contents Table of Contents
Previous Page  34 / 160 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 34 / 160 Next Page
Page Background

__________

Вестник Сибирского института

бизнеса и информационных

технологий

. 2016.

2(18)__________

33

_______________________________________________________________________________________________

USE OF THE INTERNET AUDIENCE RESEARCH FOR THE DEVELOPMENT

OF ENTREPRENEURIAL ACTIVITY IN THE ONLINE ENVIRONMENT

Elena V. Isaeva,

Professor, F.M. Dostoevsky Omsk State University

Abstract.

This article analyzes the existing research on Internet users audience, explaining some of the features of

its structure and dynamics. On the basis of these data, the authors identified three major areas for business development

in the online environment, explaining the peculiarities of doing business in each of these areas.

Keywords:

internet business, e-commerce, entrepreneurship, the Internet audience, online environment.

_______________________________________________________________________________________________

Сведения

об

авторе

:

Исаева Елена Владимировна

доктор

экономических

наук

,

профессор

,

заведующий

кафедрой

стратегиче

-

ского

маркетинга Омского

государственного

университета

им

.

Ф

.

М

.

Достоевского

(

г

.

Омск

,

Российская Феде

-

рация

); e-mail:

ev_isaeva@mail.ru.

Статья поступила

в

редакцию

14.04.2016.